Bereikbaarheidsservice

BereikbaarheidserviceUw klanten verwachten dat ze met problemen bij u terecht kunnen. Als er binnen uw organisatie na kantoortijd geen medewerkers zijn om de klant te woord staan, komt dit niet klantvriendelijk over. Door een beroep te doen op de bereikbaarheidsservice van SOS International neemt u uw organisatie veel werk uit handen. Onze alarmcentrale is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor uw klanten.  

 

24 uur bereikbaar voor uw klanten

Als klantvriendelijke organisatie wilt u uw klanten zo veel mogelijk tegemoet komen. Dag en nacht bereikbaar zijn is daar onderdeel van. Met de 24-uurs bereikbaarheidsservice van onze alarmcentrale biedt u uw klanten ook buiten kantoortijden professionele dienstverlening. Inmiddels maken tientallen organisaties, waaronder verzekeringsmaatschappijen, assurantietussenpersonen en reisorganisaties gebruik van de bereikbaarheidsdienst van onze alarmcentrale. 

 

Diensten alarmcentrale afgestemd op uw wensen

De alarmcentrale van SOS International voert diensten uit in naam van uw organisatie. Voor uw klant lijkt het alsof een medewerker van uw eigen organisatie ze te woord staat. De diensten van de 24-uursbereikbaarheidsservice variëren van het aannemen van eenvoudige boodschappen tot het verwerken van offerteaanvragen. In overleg met uw organisatie bepalen we welke diensten de alarmcentrale voor u uitvoert. Zo behoort ook het afgeven van voorlopige dekkingen op verschillende verzekeringen tot de mogelijkheden. 

Voordelen van de bereikbaarheidsservice:

  • 24 uur per dag bereikbaar voor uw klanten
  • uitvoering van diensten in uw naam
  • breed pakket aan diensten

Contact

Kantoor SOS International Amsterdam

Wilt u meer weten?

Neem dan contact op met ons commerciële team

+ 31 (0) 20 651 56 00

info@sosinternational.nl

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

Routebeschrijving
Routebeschrijving met OV