Feiten & cijfers

SOS International meet continu de tevredenheid onder hulpvragers die met medische of mobiliteitsproblemen een beroep op onze alarmcentrale hebben gedaan. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau Tevreden.nl. Hieronder ziet u de overall scores uit dit onderzoek en enkele reviews van respondenten. Deze gegevens komen rechtstreeks uit het onderzoeksplatform. Voor uitgebreide onderzoeksrapportages kijkt u op www.sos.tevreden.nl

  • Gemiddelde tevredenheid gebruikers:
  • 8.3
  • Aanbevelingspercentage gebruikers:
  • 93%

Aantal respondenten: 11760

  • Bereikbaarheid8.6
  • Communicatie8.4
  • Hulp ter plaatse8.2
  • Hulpverlening8.3
  • Identificatie8.3
  • Terugreis8.6
  • Vervoersmaatschappijen8.4

Enkele reviews

'Zeer tevreden. Medewerkers van de centrale waren heel hulpvaardig en pro-actief. Een klein detail, waarvan we heel erg onder de indruk waren: Nadat we in overleg een garage (merkdealer) gekozen hadden om de beschadigde auto naartoe te rijden, kregen we een minuut later een nieuw telefoontje van de centrale medewerker om ons te laten weten dat de gekozen garage tijdens de lunch een uur dicht zou zijn - waardoor we in ieder geval voorbereid waren, mochten we voor een dichte deur komen te staan. Dat hebben we erg gewaardeerd.' 18-10-2014

'Prima, goed geholpen. Duidelijk.' 24-10-2014

'Snel maar onvriendelijk' 17-10-2014

'Vriendelijk te woord gestaan en zeer snel geholpen' 24-10-2014

'Prima' 14-10-2014

Contact

Kantoor SOS International Amsterdam

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

Alarmnummer
+31 (0)20 - 651 51 51
Overig
+ 31 (0)20 - 651 56 01

Compliment/Klacht
Routebeschrijving
Contactformulier

Medische hulp op reis:
smartmelden.nl