Onze mobiliteitshulp

Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case

Gestrande automobilisten willen maar één ding: snel hun reis vervolgen. Dat is dé specialiteit van de afdeling Mobiliteit op onze alarmcentrale. Vooral met vakantiedrukte op de wegen en extreme weersomstandigheden hebben wij het druk om uw klanten directe hulp te bieden; bijvoorbeeld door een pechdienst of bergingsbedrijf in te schakelen.

Bij ons staat niet de schade of de pech aan het voertuig centraal, maar uw klant. Díe heeft namelijk het probleem. Om direct hulp te organiseren, hebben we een netwerk van pechdiensten, bergingsbedrijven en autoverhuurders. Jaarlijks helpt onze alarmcentrale telefonisch meer dan 100.000 mensen weer op weg.  24 uur per dag directe hulp door de alarmcentrale:

Hulp bij autopech
Hulp bij schade
Hulp leaseauto

Actueel

01/06

Klaarstomen voor het hoogseizoen!

Het hoogseizoen betekent topdrukte op onze alarmcentrale. Om alle hulpvragen op de beste manier af te kunnen handelen, is een sterke voorbereiding nodig. Daarom volgen SOS en TAA (Tyrol Air Ambulance) de trends in de reiswereld op de voet: waar gaan Nederlanders naartoe op vakantie deze zomer en hoe organiseren we de hulpverlening optimaal?

25/04

SOS International maakt informatie ziekenhuizen in het buitenland openbaar met unieke website

Snel een ziekenhuis vinden in het buitenland: die informatie is nu voor elke Nederlander toegankelijk via Ziekenhuizenopreis.nl, ontwikkeld door alarmcentrale SOS International. Een unieke website die reizigers uitkomst biedt in stressvolle situaties.

Alarmnummer:
+31 (0)20 - 651 51 51

Algemeen nummer:
+31 (0)20 - 651 56 01

Kantoor SOS International Amsterdam

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

Contact

Compliment/klacht

Online hulp alarmcentrale 
(medische hulp op reis)

Routebeschrijving