Onze mobiliteitshulp

Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case

Gestrande automobilisten willen maar één ding: snel hun reis vervolgen. Dat is dé specialiteit van de afdeling Mobiliteit op onze alarmcentrale. Vooral met vakantiedrukte op de wegen en extreme weersomstandigheden hebben wij het druk om uw klanten directe hulp te bieden; bijvoorbeeld door een pechdienst of bergingsbedrijf in te schakelen.

Bij ons staat niet de schade of de pech aan het voertuig centraal, maar uw klant. Díe heeft namelijk het probleem. Om direct hulp te organiseren, hebben we een netwerk van pechdiensten, bergingsbedrijven en autoverhuurders. Jaarlijks helpt onze alarmcentrale telefonisch meer dan 100.000 mensen weer op weg.  24 uur per dag directe hulp door de alarmcentrale:

Hulp bij autopech
Hulp bij schade
Hulp leaseauto

Actueel

16/04

Stichting Salvage kiest nog 4 jaar voor SOS International

Stichting Salvage – de organisatie die namens de Nederlandse brandverzekeraars na een brand of calamiteit optreedt, persoonlijke hulp biedt en de schade beperkt – verlengt het contract met alarmcentrale SOS International met 4 jaar.

01/04

SOS International verantwoordelijk voor uitvoering Landelijk Centraal Meldpunt (LCM)

Vanaf 12.00 uur vandaag is SOS International verantwoordelijk voor de uitvoering van het Landelijk Centraal Meldpunt (LCM). Het LCM behandelt alle meldingen van incidenten met personenvoertuigen op de Nederlandse hoofdwegen.

Kantoor SOS International Amsterdam

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

info@sosinternational.nl

compliment/klacht

smartmelden.nl 
(medische hulp op reis)

Alarmnummer
+31 (0)20 - 651 51 51
Overig
+31 (0)20 - 651 56 01

Routebeschrijving