Onze mobiliteitshulp

Bekijk alle cases SOS International case
Bekijk alle cases SOS International case
  • #
  • Jan Krijne kreeg een motorongeluk in Mongolië

    Lees hoe SOS International hem geholpen heeft

Bekijk alle cases SOS International case
Bekijk alle cases SOS International case
  • #
  • Fam. Van Mameren had een aanrijding in de Velsertunnel

    Lees hoe SOS International hen geholpen heeft

Bekijk alle cases SOS International case

Gestrande automobilisten willen maar één ding: snel hun reis vervolgen. Dat is dé specialiteit van de afdeling Mobiliteit op onze alarmcentrale. Vooral met vakantiedrukte op de wegen en extreme weersomstandigheden hebben wij het druk om uw klanten directe hulp te bieden; bijvoorbeeld door een pechdienst of bergingsbedrijf in te schakelen.

Bij ons staat niet de schade of de pech aan het voertuig centraal, maar uw klant. Díe heeft namelijk het probleem. Om direct hulp te organiseren, hebben we een netwerk van pechdiensten, bergingsbedrijven en autoverhuurders. Jaarlijks helpt onze alarmcentrale telefonisch meer dan 100.000 mensen weer op weg.  24 uur per dag directe hulp door de alarmcentrale:

Hulp bij autopech
Hulp bij schade
Hulp leaseauto

22/07

Nieuw bij SOS: smartmelden.nl

In onze gratis app SOS op Reis kon het al; digitaal je melding aan onze alarmcentrale doorgeven. Sinds deze zomer kan het voor medische hulp ook via ons nieuwe platform www.smartmelden.nl.

18/07

Vliegtuigramp Malaysia Airlines

SOS International is diep geschokt door het tragische vliegtuigongeluk met het toestel van Malaysia Airlines in Oekraïne.

Kantoor SOS International Amsterdam

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

info@sosinternational.nl

compliment/klacht

smartmelden.nl 
(medische hulp op reis)

Alarmnummer
+31 (0)20 - 651 51 51
Overig
+31 (0)20 - 651 56 01

Routebeschrijving