Onze mobiliteitshulp

Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case
Bekijk meer cases SOS International case

Gestrande automobilisten willen maar één ding: snel hun reis vervolgen. Dat is dé specialiteit van de afdeling Mobiliteit op onze alarmcentrale. Vooral met vakantiedrukte op de wegen en extreme weersomstandigheden hebben wij het druk om uw klanten directe hulp te bieden; bijvoorbeeld door een pechdienst of bergingsbedrijf in te schakelen.

Bij ons staat niet de schade of de pech aan het voertuig centraal, maar uw klant. Díe heeft namelijk het probleem. Om direct hulp te organiseren, hebben we een netwerk van pechdiensten, bergingsbedrijven en autoverhuurders. Jaarlijks helpt onze alarmcentrale telefonisch meer dan 100.000 mensen weer op weg.  24 uur per dag directe hulp door de alarmcentrale:

Hulp bij autopech
Hulp bij schade
Hulp leaseauto

Actueel

05/05

Aankomsttijd vlucht KDC10 18:10 uur (5 mei)

Vlucht KDC10 is opgestegen vanaf Cyprus en wordt om 18.10 uur vanavond (5 mei) op vliegbasis Eindhoven verwacht. Blijf mogelijke updates op onze Facebookpagina en Twitteraccount wel in de gaten houden.

05/05

Volg updates Nepal via Social Media van SOS International

Updates over de hulpverlening in Nepal staan vermeld op de Facebookpagina en het Twitteraccount van SOS International. De berichten zijn ook te zien als u zelf geen Facebook- of Twitteraccount heeft. Nederlanders die zich in Nepal bevinden en contact willen opnemen met de alarmcentrale, kunnen dit ook doen met hun tablet of smartphone via http://smartmelden.nl/nepal/.

Kantoor SOS International Amsterdam

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

info@sosinternational.nl

compliment/klacht

smartmelden.nl 
(medische hulp op reis)

Alarmnummer
+31 (0)20 - 651 51 51
Overig
+31 (0)20 - 651 56 01

Routebeschrijving