Vitality

Gezondheid is ons meest kostbare bezit

Als de gezondheid van uw klant wordt aangetast door ziekte of een ongeval op reis, dan is de impact vaak groot. Het medisch team van SOS International weet situaties snel scherp te krijgen en op het juiste moment te handelen om de gezondheid van uw klant te beschermen en te behouden. Professioneel en met empathie zorgen we altijd en overal voor de beste oplossing.

Samen met onze partners voorzien wij uw organisatie, uw medewerkers en/of reizigers van actuele veiligheidsinformatie bij calamiteiten over de hele wereld.

Noodhulp tot en met regres
Hulp bij ziekte en letsel
24/7 bereikbaar

SOS International biedt u een unieke alles-in-één propositie

SOS International biedt 24 uur per dag acute hulp aan gedupeerden, in binnen- en buitenland. Maar we gaan nog verder. Met onze unieke alles-in-1-propositie regelen we ook het afwikkelen en verhalen van de schade. Alles in één integraal, klantgericht proces.

Support Desk

Accommodatie niet in orde, geen vervoer, bagage kwijt? Dan is er de Travel Support Desk van SOS International.

Lees verder

Letselschade

Voertuig- en letselschade in het buitenland is vaak extra complex. Elk land vraagt om een eigen werkwijze.

Lees verder

Regres

Schadebehandeling betekent ook: kijken of de gemaakte kosten verhaald kunnen worden.

Lees verder

Hulpverlening

Wereldwijd de beste ondersteuning bij ziekte en letsel. Wij helpen 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Lees verder

“Snel en adequaat”

SOS zorgt er voor dat onze verzekerden in een noodsituatie begripvol, snel en op een adequate manier geholpen worden. SOS regelt in goed overleg met onze verzekerde een veilige terugreis. Dit doet SOS met een prima service gedurende 7 dagen in de week en 24 uur per dag.