Over SOS International

 

 

 

 

Al dertig jaar helpen wij mensen in onvoorziene situaties. 24/7. Het maakt niet uit in welke situatie ze zitten of wat de vraag is. We helpen altijd, binnen de voorwaarden van de opdrachtgever. Denken snel, zoeken de slimste oplossing en voeren die uit. Maar we gaan verder. Als we merken dat de voorwaarden niet klantgericht zijn, dan adviseren we de opdrachtgever hierover. We zijn resultaatgericht en proactief naar zowel klant als opdrachtgever.

 

Persoonlijk

Onze medewerkers kunnen zich als geen ander inleven in de situatie van een klant die hulp nodig heeft. Als iemand belt luisteren we eerst goed en stellen de beller gerust. Gedurende het hulpverleningsproces houden we de klant persoonlijk op de hoogte. Zo zouden we zelf ook geholpen willen worden. Dat geldt ook bij vragen van opdrachtgevers, toeleveranciers én collega's.

Open

Onze cultuur is informeel en warm. We zijn daardoor een hartelijke en betrokken organisatie, waar mensen zichzelf zijn. Bij ons staat de deur van de directie open, opdrachtgevers komen graag over de vloer en informatie is vrij toegankelijk. Voor onze opdrachtgevers hebben we gedetailleerde managementinformatie beschikbaar en de beoordeling van onze dienstverlening communiceren we openlijk op onze site. Wel zo eerlijk en open.

Inventief

Als je door ons pand loopt voel je de passie en energie waarmee wij mensen helpen. Hoe complexer de vraag, hoe groter voor ons de voldoening wanneer iemand goed geholpen is. Om elke vraag binnen de voorwaarden van de opdrachtgever goed op te pakken moet je creatief zijn. Wij hebben gestroomlijnde processen, maar werken zonder belscript’s want we vertrouwen op de kennis en inventiviteit van onze medewerkers. Pas dan kun je mensen echt goed helpen, is onze overtuiging.

Ondernemend

We geloven dat stilstand achteruitgang is. Door continu te blijven vernieuwen en door ‘scherp op de bal te spelen’ blijven we relevant voor opdrachtgevers en klanten. Gewoon goed is niet goed genoeg. We zijn gedreven en streven er naar de verwachtingen van onze opdrachtgevers en hun klanten te overtreffen. Daar worden we blij van en zij ook.

 

06/10

Succesvolle workshop Kosten & Pricing

Donderdag 25 september vond de eerste van drie workshops plaats in het kader van onze heroriëntatie op de samenwerking met onze mobiliteitsleveranciers.

24/09

Hulpverleenster Ingrid geeft prijswinnende presentatie tijdens IAG Academy

Presentatie over de INFO Tag en het smartmelden valt in de prijzen tijdens IAG Academy!

Ben je geïnteresseerd in een baan bij SOS International? Bij Werken bij SOS International lees je meer over werken bij onze organisatie en de vacatures die we op dit moment hebben.

Contact

Kantoor SOS International Amsterdam

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

Alarmnummer
+31 (0)20 - 651 51 51
Overig
+ 31 (0)20 - 651 56 01

Compliment/Klacht
Routebeschrijving
Contactformulier

Medische hulp op reis:
smartmelden.nl 

Maatschappelijk betrokken

Met het fietsinitiatief Le Tour d’Assistance – fietsenvooreengoeddoel.nl steunt SOS International het goede doel. De afgelopen twee jaar was dat Hulphond Nederland.

Deze stichting leidt hulphonden op voor mensen met een motorische beperking of epilepsie. Het doel is om zo hun zelfstandigheid en zelfredzaamheid te vergroten en op die manier ook een (re-)integratie in de samenleving te bevorderen.

Het geld dat in 2012 en 2013 al fietsend door de leden van Fetsenvooreengoeddoel.nl bij elkaar werd gebracht kwam geheel ten goede aan Hulphond Nederland.