FIRA Zilver Stempel

Over SOS International

 

 

 

 

Al dertig jaar helpen wij mensen in onvoorziene situaties. 24/7. Het maakt niet uit in welke situatie ze zitten of wat de vraag is. We helpen altijd, binnen de voorwaarden van de opdrachtgever. Denken snel, zoeken de slimste oplossing en voeren die uit. Maar we gaan verder. Als we merken dat de voorwaarden niet klantgericht zijn, dan adviseren we de opdrachtgever hierover. We zijn resultaatgericht en proactief naar zowel klant als opdrachtgever.

 

Persoonlijk

Onze medewerkers kunnen zich als geen ander inleven in de situatie van een klant die hulp nodig heeft. Als iemand belt luisteren we eerst goed en stellen de beller gerust. Gedurende het hulpverleningsproces houden we de klant persoonlijk op de hoogte. Zo zouden we zelf ook geholpen willen worden. Dat geldt ook bij vragen van opdrachtgevers, toeleveranciers én collega's.

Open

Onze cultuur is informeel en warm. We zijn daardoor een hartelijke en betrokken organisatie, waar mensen zichzelf zijn. Bij ons staat de deur van de directie open, opdrachtgevers komen graag over de vloer en informatie is vrij toegankelijk. Voor onze opdrachtgevers hebben we gedetailleerde managementinformatie beschikbaar en de beoordeling van onze dienstverlening communiceren we openlijk op onze site. Wel zo eerlijk en open.

Inventief

Als je door ons pand loopt voel je de passie en energie waarmee wij mensen helpen. Hoe complexer de vraag, hoe groter voor ons de voldoening wanneer iemand goed geholpen is. Om elke vraag binnen de voorwaarden van de opdrachtgever goed op te pakken moet je creatief zijn. Wij hebben gestroomlijnde processen, maar werken zonder belscript’s want we vertrouwen op de kennis en inventiviteit van onze medewerkers. Pas dan kun je mensen echt goed helpen, is onze overtuiging.

Ondernemend

We geloven dat stilstand achteruitgang is. Door continu te blijven vernieuwen en door ‘scherp op de bal te spelen’ blijven we relevant voor opdrachtgevers en klanten. Gewoon goed is niet goed genoeg. We zijn gedreven en streven er naar de verwachtingen van onze opdrachtgevers en hun klanten te overtreffen. Daar worden we blij van en zij ook. 

Onderdeel van CED-group

SOS International is onderdeel van CED-group, al meer dan 45 jaar dé full-service schadespecialist van Europa. Vanuit haar Nederlandse thuisbasis ontwikkelt CED unieke, innovatieve diensten op het gebied van schadebehandeling: geïntegreerde oplossingen die de efficiëntie verhogen en de beleving van de consument versterken. Dat doet CED voor én met haar businesspartners - verzekeraars, volmachten, woningcorporaties en eigen risicodragers. Met 1.450 medewerkers in veertien Europese landen zet CED-group zich dagelijks in voor het optimaal behandelen, onderzoeken, verhalen, onderhouden en herstellen van schades.


04/08

Aantal gevallen van rabiës stijgt met 300%

Dit jaar zijn al duizenden Nederlanders tijdens hun vakantie in het ziekenhuis beland. Wat zijn de meest voorkomende kwalen en hoe kan SOS International helpen?

03/08

Van Olympische tribune snel naar het beste ziekenhuis

Wat doe je als Olympische fan in Rio als je plotseling medische zorg nodig hebt? Om Nederlandse bezoekers in een vreemde wereldstad snel naar het beste ziekenhuis te loodsen, geeft de site www.ziekenhuizenopreis.nl nu niet alleen informatie, maar ook concreet advies.

FWD

FWD. Magazine inspireert ambitie.
Vraag nu een gratis abonnement aan.

Werken bij SOS International

Ben je geïnteresseerd in een baan bij SOS International? Op werken bij CED lees je meer over werken bij onze organisatie en de vacatures die we op dit moment hebben.

Telefoonnummer:
+31 (0)20 - 651 51 51

Kantoor SOS International Amsterdam

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

Contact

Compliment/klacht

Online hulp alarmcentrale 
(medische hulp op reis)

Routebeschrijving