Services

Services SOS InternationalUw klanten kunnen voor uiteenlopende zaken dag en nacht bij onze helpdesk terecht. Of het nu gaat om het blokkeren van een creditcard of bankpas, problemen met de accommodatie bij aankomst op de vakantiebestemming of noodreparaties aan huis. Ons team staat 24 uur per dag klaar om uw klanten te helpen. Bij de SOS International alarmcentrale vindt u een aantal aanvullende services.

Actueel

05/05

Aankomsttijd vlucht KDC10 18:10 uur (5 mei)

Vlucht KDC10 is opgestegen vanaf Cyprus en wordt om 18.10 uur vanavond (5 mei) op vliegbasis Eindhoven verwacht. Blijf mogelijke updates op onze Facebookpagina en Twitteraccount wel in de gaten houden.

05/05

Volg updates Nepal via Social Media van SOS International

Updates over de hulpverlening in Nepal staan vermeld op de Facebookpagina en het Twitteraccount van SOS International. De berichten zijn ook te zien als u zelf geen Facebook- of Twitteraccount heeft. Nederlanders die zich in Nepal bevinden en contact willen opnemen met de alarmcentrale, kunnen dit ook doen met hun tablet of smartphone via http://smartmelden.nl/nepal/.

Kantoor SOS International Amsterdam

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

info@sosinternational.nl

compliment/klacht

smartmelden.nl 
(medische hulp op reis)

Alarmnummer
+31 (0)20 - 651 51 51
Overig
+31 (0)20 - 651 56 01

Routebeschrijving