SOS International helpt gestrande reizigers van Kras

29/06
Datum: 
29/06
Actueel Overview Image: 
Short Description: 
Sinds 1 juni heeft reisorganisatie Kras haar noodtelefoon uitbesteed aan de Travel Support Desk van SOS International. Dat betekent dat onze betrokken hulpverleners 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar staan voor reizigers van Kras die zich plotseling in een onvoorziene situatie bevinden. Bijvoorbeeld omdat ze hun bus gemist hebben, omdat er iets mis is met de geboekte accommodatie of omdat ze medische hulp nodig hebben. SOS International regelt dan direct een passende oplossing waarmee de klanten van Kras hun vakantie of reis zo aangenaam mogelijk kunnen voortzetten.

Kras en SOS International

Kras is een allround reisaanbieder, gespecialiseerd in auto-, bus-, fiets-, vlieg- en vaarvakanties en groepsrondreizen die meer dan 300.000 reizen per jaar organiseert. Kras koos voor SOS International vanwege de 24-uurs bereikbaarheid, de gegarandeerde capaciteit, de snelle oplossingen en de hoge klanttevredenheid. Guido van Wesel, manager customer services bij Kras: “De Travel Support Desk van SOS International heeft zich in korte tijd onze processen eigen gemaakt, waardoor ze onze klanten snel en vakkundig kunnen helpen.”

De Travel Support Desk, speciaal voor reisorganisaties 

De Travel Support Desk is speciaal gericht op organisaties in de reisbranche. Met de Travel Support Desk garandeert SOS International verschillende toonaangevende reisorganisaties dat zij 24 uur per dag bereikbaar zijn voor hun klanten. Meer weten hierover? Neem dan contact op met Hajrudin Smajilbegovic, Key Accountmanager SOS International, via 06-30079718 of stuur een e-mail naar h.smajilbegovic@sosinternational.nl