Een nieuwe horizon voor een ultieme klantbeleving bij uw berijders?

  • Actueel
  • Voorjaarscampagne: hoe leasemaatschappijen klantverwachtingen kunnen overtreffen
25 april 2018

Verwachtingen overtreffen in de volgende versnelling

De unieke alles-in-1-propositie van noodmelding tot herstel is een uitgelezen kans voor leasemaatschappijen om ook in de toekomst klantverwachtingen te overtreffen bij schade of pech. Dat is de insteek van de voorjaarscampagne van SOS International en CED onder Nederlandse leasemaatschappijen.

‘De toekomst van de automotive sector zit vol uitdagingen,’ zegt Commercieel directeur Marcel van Dijk. ‘De deeleconomie rukt op. Consumenten verlangen meer dan bijvoorbeeld een standaard-leaseauto en kiezen steeds vaker voor deelauto’s of flexibele mobiliteitsconcepten. Voertuigen genereren bovendien grote hoeveelheden on board-data die gebruikt kunnen worden voor nieuwe services en verdienmodellen. En tegelijkertijd proberen branche-vreemde partijen de automotive-sector binnen te dringen.’

Eén strategische partner
In deze sterk veranderende context willen leasemaatschappijen klantverwachtingen kunnen overtreffen en hun berijders een WOW-ervaring bezorgen als zij met schade of pech langs de weg komen te staan. Artificial Intelligence (kunstmatige intelligentie) en verdergaande digitalisering kunnen daarbij behulpzaam zijn. Maar een kritische succesvoorwaarde is wel dat alle ketenpartijen optimaal samenwerken. Van Dijk: ‘Hoeveel gemakkelijker is het als leasemaatschappijen met slechts 1 strategische partner om tafel hoeven. Eén partij die alarmcentrale, frontoffice, schadedesk, schadebehandelaar, verhaalservice en herstelcoördinator is. Die bovendien vooroploopt in innovatie en digitale technologie.’ SOS International en CED bieden daarom samen de alles-in-1-propositie: één geïntegreerd proces van melding en noodhulp tot schadebehandeling, herstel en financiële afwikkeling. Digitaal waar het kan, ondersteund door sublieme (app)technologie. Persoonlijk als het moet. Transparant en ontzorgend. Met als resultaat: een hogere klanttevredenheid en een optimale kostenbeheersing.

Speciaal online magazine
Met deze belofte zijn de Accountmanagers van CED en SOS International deze maand op pad. Zij worden daarbij ondersteund door een speciaal voor leasemaatschappijen ontwikkeld e-zine, waarin de uitdagingen, de oplossingen en de alles-in-1-propositie helder en beeldend worden toegelicht. Lees hier verder.

Wilt u een afspraak maken?
Neem dan contact op met Hajrudin Smajilbegovic via (+31)6 300 79 718 of stuur een e-mail.

We rekenen u graag voor hoe onze alles-in-1-propositie voor uw leasebedrijf een nieuwe horizon schept!