Travel Support Desk

24/7 bereikbaarheid, speciaal voor reisorganisaties

Accommodatie niet in orde, geen vervoer, bagage kwijt? En is de accommodatie, chauffeur of reisleider ter plaatse niet in staat om probleem goed verhelpen? Dan is er de Travel Support Desk van SOS International. Uit naam van uw reisorganisatie nemen wij de klacht aan en doen er alles aan om deze op te lossen zodat uw klant snel weer van zijn vakantie kan genieten. Met SOS International garanderen verschillende toonaangevende reisorganisaties 24/7 bereikbaarheid aan hun reizigers.

Geïnteresseerd?

Neem contact op met Hajrudin Smajilbegovic.

Stuur een e-mail

SOS International gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door SOS International en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding.