Wat van waarde is, moet van waarde blijven

Verwachtingen overtreffen

SOS International wil uw verwachtingen overtreffen. Met de beste service aan u en aan uw klanten. Dat betekent: klanten het vertrouwen geven dat zij bij ons in goede handen zijn en dat zij altijd de juiste hulp krijgen, waar ook ter wereld.

Alle zorg uit handen
De hulpverleners van SOS International staan 24/7 klaar om mensen in onvoorziene situaties te helpen. En om te beschermen en behouden wat voor hen van waarde is: gezondheid, huis en haard, de vrijheid om onbezorgd te reizen. Geen vraag is daarbij te moeilijk, geen plek te ver. Dankzij een sterke combinatie van deskundige mensen en slimme technologie zorgen we in Nederland én ver daarbuiten voor de juiste hulp. En als enige alarmcentrale kunnen we daarbij mensen álle zorgen uit handen nemen: acute hulp ter plekke, schade-afhandeling en herstel. Efficiënt, rendabel en vooral heel klantgericht. Want wat van waarde is, moet van waarde blijven.

‘First time fix’
Behalve dat geen opgave voor ons te complex is, sturen we ook bewust op een hoge ‘first time fix’, waarbij onze hulpverleners bij het eerste contact direct de juiste hulp organiseren. Hiermee zorgen we ervoor dat mensen maar één keer hun verhaal hoeven te doen. Onze hoge NPS en het lage klachtenpercentage tonen aan dat onze ‘first time fix’ service bijzonder goed gewaardeerd wordt.

Onze klanten beoordelen ons met een 8.4

Compliment of klacht? Laat het ons weten!

SOS International gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door SOS International en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding.